Liv

Tydligen måste jag ha skaffat mig ett liv för det känns som att jag aldrig hinner uppdatera här eller vara på facebook eller något. Så går det tydligen då man skaffar pojkvän som nästan aldrig surfar, och som inte har facebook. Men inte gör det nå ;D

Måste lägga in massa bilder, bland annat från då jag och Anna var på idol, och på huset och så. Har fått tag i bilderna som var på hemnet och sen så får vi ju nycklarna på fredag, (okej, vi har dom redan) men vi får flytta in på fredag. Eller Fredrik skulle väl börja köra grejerna till garaget och sådär. Men det jag skulle komma fram till var att då ska jag väl ta egna bilder :) De ska bli riktigt kul :)

Aja, börjar bli dags att sova, lägger nog in bilderna imorgon om jag inte bli upptagen med något annat spännande :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0