Invigning

For och hämtade mamma nån gång efter 8 och sen begav jag mig till gymmet, var där i 70 min. Gick 5, sprang 50, gick 5 och sprang dom sista 10. Kondisen är typ på topp, trodde den skulle ha försvunnit helt för det var längesen jag slutade springa sist men den är där den var då jag slutade så det känns bra :) Synd bara att det är så tråkigt att springa, men ikväll var det en rätt så spännande film på tvn så de gick bra. Fick ju även inviga mina nya träningskläder och dom var precis som jag ville, skulle kanske behöva köpa nån mer träningströja sen men de får vänta :)

Imorgon är det skola igen, sen på kvällen var det som att jag skulle göra nå men de har jag glömt bort för tillfället, men de kommer tillbaka till mig senare :) På kvällen är det även visning på Fredriks lägenhet, hoppas många kommer och kollar, och att många är intresserade :)

Mina nya träningskläder:


Hade dom lila byxorna och tröjan ikväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0