Idol 2010

Dagen har bestått av massa stress. Först till skolan, sen skynda sig hem för att göra sig klar, hinna äta och sen begav vi oss till lule. Tyvärr gjorde vi en miss och trodde att det var bestämda platser men det var det ju inte så man fick sätta sig vart som helst inom parkett 2, men vi kom ändå i rätt så god tid så vi fick inte så värst dåliga platser, men nästa år blir det globen, och om inte det går så blir det iaf parkett 1 och vara där i riktigt bra tid :) 
Men det var iaf kul där, roligt att uppleva det. Vi hade även så tur så att vi tog oss ut med bilen direkt, vi behövde inte stå i nån kö och vänta för vi var smarta :)

Då jag kom hem packade jag väskan och nu ska jag snart sova, ska bara ringa pappa en gång till och höra om dom behöver hämtning, men dom har inte svarat nå så dom får skylla sig själv ;D Fast.. jag kommer ju ändå gå upp och hämta dom om dom ringer sen ;P Måste även ringa till jobbet och säga att jag kan jobba på tisdag.

Sen imorgon kring 11 bär det av till skell, jag längtar ;D Har inte träffat älsklingen på typ 1 vecka, for därifrån i fredags. Ska även bli grymt kul att umgås med Sanna och Samantha :) Jag ser verkligen fram emot morgondagen. Synd bara att jag vaknade med halsont i morse och känner mig lite halv-hängig, men jag har tagit en ipren och nu hoppas jag att sömnen sköter resten :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0