Hej då

Nu är det fredag och ack så skönt, jag har längtat länge, eller iaf sen i tisdags ;P

Sist jag skrev glömde jag ju iaf berätta om min bil, min kära  bil, den var sönder i tisdags då jag skulle ta bilen till stan i skell för att luncha med Emma. Jag fick lite lätt panik och ville kasta iväg den, synd att den är lite större än mig, men som tur var hade Fredrik kommit hem på sin lunch så jag var inte ensam. Det var inte batteriet det var fel på så vi fick dra igång den med hans bil, men eftersom det är inte svårt att parkera bort den i stan så tog vi den till hans firma så fick han agera chaufför åt mig sen =)

Tog mig iaf hem till pite och nu står den här på gården, pappa ska beställa en ny startmotor åt den och fixa den sen ska det säljas. Sen har även pappa köpt en ny bil till mig och mamma. Så mamma tar nog den nya, en passat, och jag får ta hennes. Sen ska mamma byta bil också då hon hittar en så då får jag ha passaten. Jag har världens bästa föräldrar :)

Sen så frågade jag mamma imorse om hon kunde vara sjuk lite mer, har varit så skönt att haft hon hemma på mornarna nu då hon ändå har varit lite piggare. Haft någon som lagat frukost åt en och stått med lunchen klar och allt sånt där, riktigt skönt att bli lite bortskämd :)

Aja, dags att fixa mig nu och bege mig till skolan : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0