Fredag

På torsdagen efter jag kommit hem från skolan och gjort några ärenden på stan så tog jag bilen och for till skellefteå, det blev min enda lediga kväll den här veckan så då fick jag passa på.

Idag var Fredrik ledig halva dagen så vi skulle hinna ses lite medans jag var där. Vi for förbi i stan en sväng, sen for vi på lite möbelaffärer och sen till sist på ica för att inhandla middagen, som blev tacos. Sen efter vi ätit fick jag skjutsa han och Henke till Peter och sen for jag hem.

For in på ica i stan för att inhandla lite mat till mig själv som jag kan äta i helgen eftersom att mamma och pappa är borta, sen hann jag bara hem en snabbis, byta om och sen var det bara att bege sig till jobbet, där jag är nu. Sitter och "fönstershoppar" på internet. Har kollat på skor, möbler, bilar och allt möjligt som jag vill ha men som jag inte ska köpa ;)

Aja, dags att jobba lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0