Både och

Den här dagen har bestått av lite ilska (var väl egentligen inte arg men ja kan inte beskriva känslan på något annat sätt), det ringde från mitt jobb där jag är assistent och dom erbjöd mig en fast tjänst, dom hade 3 över. Men då pluggar jag ju för att sen kanske inte ens får ett jobb så jag fick tacka nej, de gick ju inte eftersom det var dagtid också men jag sa då att jag ville vara vikarie där. Äh, ska väl tänka positivt, efter jag har gått ut får jag förhoppningsvis jobb och då kommer jag väl tjäna mer så de kommer bli bättre :)

Sen åkte jag till skolan, var på en föreläsning och sen åkte jag hem igen. Åt middag och sen for jag till Amanda för att göra bort en uppgift med hon och Filip. Efter det for jag förbi Anna och pysslade en stund, gjorde några julkort men ja blev inte värst nöjd eftersom jag tyckte Annas blev bättre :P Sen efter det blev det en sväng förbi på korpen för en springtur. Har fyllt på kortet idag ;D

Tänkte att jag skulle fara och träna ikväll för imorgon skulle Herman komma så då skulle vi nog inte fara på morgonen men nu har det blivit ändrat så det blir morgonträning imorgon ändå, menmen :)

Men till det positiva idag, dom har ringt från mitt andra jobb och jag har fått nätterna i december, blev 9 nätter varav 3 storhelgsnätter, det känns bra :) Nu är det bara preliminärt om det inte blir några ändringar på schemat men jag håller tummarna. Känns lite jobbigt att jobba natten mot nyårs dock, Fredrik får nycklarna till huset den dagen så det skulle vara kul att vara där, och sen kommer jag komma sent till skell på nyårsafton för ja måste ju sova lite så jag orkar vara vaken halva natten. Men man får tänka på att det är nästan dubbelt betalt och då går det lite bättre ;D

Kommentarer
Postat av: Lisa

Det är så skönt när de är gjort :) lyckades även få en tvätttid vilket var underbart så man får bort tvätten också! förresten, roligt att du kommenterar :D

2010-11-09 @ 16:06:53
URL: http://lisaaberglund.blogg.se/
Postat av: Lisa

Det blir jag Ekke, Sanna och Krille samt Ida och Tomas som åker till Åre:)

2010-11-10 @ 11:27:37
URL: http://lisaaberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0