16/11-10

Måste börja med att berätta det roliga. Idag var det andravisning på Fredriks lägenhet och det är 6 intressanter, så nu måste man väl hålla tummarna för att det blir budgivnig ;D Sen så är det två (minst) stycken som vill ta lägenheten från 1 dec och det betyder att vi isåfall får ta huset då, om det nu inte har blivit någon ändring men dom skulle nog flytta ut från huset då så :) Jag ser verkligen fram emot detta, kan inte få en bättre sambo :)
Men iaf så förhoppningsvis får vi veta mer om lägenheten imorgon, mäklaren borde väl börja ringa runt till alla då och höra sig för med alla vad dom tycker och så :) Jag är lite nervös men mest lycklig :)


Hur som helst, lördagen var hur trevlig som helst. For på stan med Sanna och Samantha men dock inte så länge, sen gick vi till hotellet och skulle bada och sådär men badet funkade inte vilket var en stor besvikelse, var ju det man såg fram emot.
Sen åt vi middag på all stars villket var hur gott som helst och sen gick vi upp och drack lite till innan vi tog en promenad till Henke och fortsatte förfesten med dom andra. Jag blev dock väääldigt full, kunde tydligen inte gå då vi var påväg till stan utan ramlade och så, hade även ramlat över Henke då vi satt i soffan och ner i golvet med huvudet först, men det är då inget jag kommer ihåg ;D Enda vaga minnet jag har är då vakten säger att jag inte får komma in för jag är för full. Sen är det svart igen, men tydligen började jag gråta en hel del, antagligen för att jag inte fick komma in (men jag vet ju inte), sen sa Fredrik att de var för att jag ramlat och sånt också, men han sa att det inte var någon viktig sak jag grät över och de var ju tur de ;) Så då fick han följa mig hem igen :) Som tur var var jag då iaf inte bakis på söndagen ;)


Igår och idag har det väl inte hänt allt för mycket utöver det vanliga. Men nu sitter jag på jobbet, och imorgon är det skola för att fixa vårat seminarium, har redovisning imorgon så förhoppningsvis blir det en lugn natt, men jag får ju fara hem och sova direkt efter så de får gå bra :)

Ska även få jobba halv-natt på torsdag vilket är bra. Har då iaf fått ihop 4 nätter nu den här månaden, så jag blir då iaf inte helfattig i december :)

Aja, hejs!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Så mycket bättre är sååå bra! :)

Oj de där med att vara så full har man provat på några gånger och det är ingen hitt! ;)

2010-11-17 @ 13:51:19
URL: http://lisaaberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0