Valborg

Vi for då till luleå igår för att byta däck, satt där en timma och for hem med samma däck på bilen ;P Hennes pappa hade glömt skicka med bultarna så det gick inte att byta, men vi fick oss då iaf en luleresa :)

Då jag kom hem somnade jag ett tag, var helt död så jag kände att jag var tvungen om jag skulle orka hålla igång, men sen där kring 3-4 så började jag göra mig klar sen halv 6 hämtade Anna och hennes mamma upp mig och vi begav oss till Ida.
Där blev det 3 rätters middag, riktigt gott men sen efter maten var alla så mätta så ingen orkade dricka så då drog vi igång ölspel så vi skulle komma igång. Jag hade riktigt trevligt och senare mot natten blev det utgång på kalles.

Idag har jag hunnit vara och bakisäta med Ida och nu är jag hemma, ska dra igång och städa lite och sen kommer Ida förbi mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0