Trappor

Anna och Öhman kom och hämtade upp mig, vi begav oss mot skell och travet där det gick som det gick :) Efter travet for vi en sväng på stan och sen blev det ica där Anna köpte balkongmöbler, jag köpte två par skor och Öhman ett par ;P Efter det for vi hemåt och Anna släppte av oss och jag tog min balklänning för att fara och visa den för en som ville pröva den, men tyvärr kunde hon inte ha den så den hänger kvar än...

Då det var klart tog jag peggan till Anna och packade den full med grejer och vi begav oss in till stan, sen sprang vi som tokar upp och ner för alla trappor för att tömmar bilarna. Efter ett tag kom Annas mamma med en bil full med möbler, Öhman kom och sen kom Ville. Vi började bygga ihop stolarna, sen kom Ante och hjälpte till, och sen kom även Annas pappa. Ante var även snäll och fixade lampor åt oss, tur han hade jobblampor i bilen, vi måste nog fixa egna imorgon :D
Vi hann iaf få ihop bordet, 3 av 4 stolar, byrån, få upp massa saker på hyllorna i köket och lite mer smått och gott. Imorgon blir det att hämta dit sängen, tror hon skulle ha med nån byrå hemifrån också och kanske soffan, får se vad vi hinner :) Är iaf gode trött nu efter att ha hållit igång hela dagen och sprungit fram och tillbaka.

Klockan 10 for jag, Anna och Öhman förbi Martina och grattade henne, fikade fika och surrade lite men det blev ingen lång visit, sen gick vi och hämtade Pilla och Jessica som ville komma och titta i lägenheten. Känns även väldigt bra att jag har en egen nyckel dit ;)

Sen vet jag inte vad mer vi har gjort idag, men säkert har jag glömt en hel del :P

Imorgon blir det ju då att fortsätta, sen ska jag och mamma och gratta min kära bror som fyller år, har ju till och med hunnit inhandla en present åt han idag :) Ska även på stan och göra lite ärenden men dom tänker jag inte ta här :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0