Torsdag

Efter bilen torkat upptäckte jag att jag missat några fläckar så jag fick tvätta lite till och sen då jag tvättat den två gånger och även tvättat bort allt skum från bilen så var den då tametusan ändå inte ren, de måste vara bilen det är fel på för jag var verkligen noga andra varvet :D Hur som helst så nöjde hon sig, men sådär några minuter efter jag börjat med utsidan kom jag på att jag skulle ju ha kört den till typ ok och tvättat den där, jag hade ändå tjänat på det, så jag ska komma ihåg det nästa gång ;P

Sen igår blev det ganska lugnt i början av kvällen, sen tog vi en cider, och sen två och sen slutade med att vi gick till kalles och tog en till. Blev efterfest och det slutade med att vi somnade där kring halv 7 ;P Idag är vi lite trötta men vad gör det om hundra år. Vi hade tänkt göra bullens nu men vi har nog ingen öppnare så det sket sig.

Aja, dags att se vad dagen har att erbjuda :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0