Tisdag

Idag har jag följt Pilla och gjort lite olika ärenden, sen följde jag med Anna hem, vi gick och åt på nodo och sen gick vi hem till henne och slingade hennes hår :)

Efter det for jag hem en sväng för Linnea skulle komma förbi med Herman och jag ville hinna träffa han men han hade somnat, dock så råkade jag smälla lite i dörren då jag kom hem innan jag visste att han sov så då vaknade han, så lite mys blev det ;)

Sen for jag till Ida en sväng, surrade lite där och vi tog en kort prommis med Sky och sen begav jag mig till Pilla och träffade hon och Anna, sen for jag och Anna på en annan sväng. Är hemma i sängen nu och ska sova så man orkar med morgondagens äventyr, god natt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0