Stek

Solen kom tillbaka och jag har suttit ute och stekt, man höll ju på att dö då det inte blåste eller något. Man blev nog stekt då det var lite dismoln framför!
Hundarna har iaf varit snälla hela dan & kvällen. Anna och Öhman kom förbi och höll mig sällskap ett tag och Öhman lekte med valparna, haha ;P Är grymt sliten nu och sugen på att sova, men jag håller på att se oth, det går dock jävligt segt, men sidan där jag normalt brukar se verkar inte vara på toppenhumör ikväll så det gick inte där. Har letat en annan sida att se från men alla verkar vara mongo, men nu har jag iaf hittat en men det får verkligen sakta, får se om jag hinner se allt ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0