Söndag

Igår blev det middag i lif med mamma, pappa, Niklas, Linnea, Herman och deras granne :) Blev grillat där på deras altan mitt i jobbet.
Då det var klart for vi hem, jag böt om och sen skjutsade mamma mig till Anna. Sprang upp dit en snabbis och sa hej, sen gick jag vidare till Amanda där vi firade henne. Efter ett tag gick jag tillbaka till Anna, tog en cider där och sen gick jag, Ante och Bergwall vidare till Sanna och Krille där det var inflyttningsfest, riktigt fin lägga hade dom :) Sen blev det utgång på challenge, dock inte så värst ösigt där igår, och sen slutade kvällen hos Anna som vanligt.

Idag har jag varit och ätit med Ante och Bergwall, är hemma nu, ska duscha och så sen blir det film hos Ante, vet dock inte riktigt med vem :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0