Slitna

Vaknade 2, hoppade i duschen, åt och sen mötte jag upp Öhman utanför bion. Den var ju då verkligen bättre i 3D, den blev som mer levande ;D Dock var det lite jobbigt där ett tag, först blev jag rastlös och det började krypa i benen då jag insåg att jag var tvungen sitta stilla i över 2 timmar, efter halva filmen blev jag skittrött och höll på att somna, kanske till och med gjorde det en snabbis ;P Sen efter ett tag hörde jag hur Öhman andades väldigt tungt, då hade han somnat :P haha!

Är iaf hemma nu, blir kanske att spela kubb ikväll :)


Måste dock berätta om min nya vän jag tydligen fick igår, var en som ringde kring 3 och sa att jag hade glömt min tröja där, men jag sa att det hade jag nog inte eftersom jag var på jobbet. Sen påstod han att han hade varit med mig på kalles hela kvällen, men även där fick jag säga att det hade jag nog inte ;P Sen efter ett tag la han på, sen ringde han dock upp igen men då var jag upptagen så jag kunde inte svara. Alltid kul att få nya vänner utan att ha varit där ;P Aja, jag antar att det var nån som skämta med mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0