Skell

Efter jag städat klart fick jag lite damp och ville göra nå, så jag for och träffade Pilla, Anna, Öhman och Martina och vi for och åt på ängeln :) 
Efter det for vi till Pilla där jag, Anna och Öhman i princip har skedat hela kvällen framför tvn, sen kom även Jessica förbi eftersom hon har kommit hem nu.
Där kring 9 for jag och Anna förbi henne, vi packade ner massa kläder och lite grejer eftersom hon flyttar imorgon :)

Imorgon då jag vaknar blir det att fara till skell och se på travet, Annas häst startar. Sen då vi kommer hem ska vi nog börja flytta in, ska även fara förbi med min balklänning åt en tjej så hon ska få pröva den, så då kanske man blir av med den :) Ska även försöka hinna ta en promenad, men det är inte så säkert att det hinns med :P

Nu ska jag sova, är trött, blev inte så många timmar inatt då vi aldrig tog oss hem, haha ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0