Sambo

Jag och mamma började prata idag och hon tyckte som så att om jag nu ska sova här varje natt så kunde dom ju få tillbaka "deras" rum. Visst sa jag, jag vill ju flytta ner till förrådet, det ville jag ju i vintras också men pappa trodde jag skulle frysa ihjäl så det blev inget. Men nu blir det ju varmare och det skulle va skitmysigt, då blir det nog att kanske byta golv sa mamma, och tapeter då, men vi får väl se om jag får min vilja igenom med allt annat, men jag hoppas det. Skulle nog trivas där nere, inte ha rummet precis bredvid, inte för att mamma störs av mig men det är ändå jobbigt om man vill se tv eller nå på kvällarna då dom sover :P

Ikväll har iaf jag och Anna sett wallander, prästen, helt ok film och nu ska vi sova :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0