Resurs

Efter förra inlägget gick jag och vilade ett tag, tänkte att jag behövde mer än 5 timmars sömn om jag ska orka med den här natten också, men inte blir det nå mer nu inte.
Dom ringde från källbo och frågade om jag kunde komma in och jobba, först sa jag nej eftersom jag ska ut och jobba inatt, men sen funderade jag lite och insåg att om dom ringer mig så måste dom verkligen ha kris eftersom jag har aldrig jobbat något annat än natt där, så jag ringde tillbaka och sa att jag kunde komma bara jag kunde gå halv 9. Det gick bra så nu ska jag dit och jobba mellan 5 och halv 9, sen blir det att åka raka vägen till österbo och ta natten där, jag kommer vara död! Längtar redan tills klockan blir 7 och jag får åka hem och sova, men det är 16 timmar kvar dit...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0