Måndag

Igår blev det beck med Ante och Jocke, då den var färdigsedd såg vi lite wipeout innan jag sen gick över till Anna och fortsatte se wipeout, sen såg jag, hon och Jessica en film och sen sov vi. Vi låg i sängen 11. Tur var det dock idag för jag fick ett samtal av Linnea halv 10 och hon undrade om jag kunde komma till vc i öjebyn och ta Herman eftersom hon skulle in och ta nå prover, och han var mest bara och kröp på golvet och det var lite svårt för hon att hålla reda på han då hon hade så ont. Riktigt synd om henne, hon kan inte stå rakt :/ Tog iaf hem Herman och Doris hit, sen tog jag ut vagnen och vi tog en prommis så Linnea fick hinna vila ett tag också. Har verkligen känt mig som en faster idag, vuxenpoäng ;)

Då vi kom tillbaka till huset blev det lunch, först för mig och sen för barnet. Nu har dom nyss åkt, jag ska fara till Ida och hämta upp deras hund och ta hon till veterinären, hon ska höftröntgas och både Ida och Tommy jobbar så jag tar över, har ju ändå inget vettigare för mig :P Sen får vi se hur länge det tar, om det går fort åker jag nog ut till lif ett tag och ser så Linnea överlever tills Niklas kommer hem.

Ikväll får vi se vad det blir, men säkert gode lugnt, sen imorgon natt ska jag äntligen få jobba!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0