Kyligt

Det är lagom kyligt i mitt rum. Igår då jag la mig tyckte jag det var lite kallt, och det beror ju på att förra veckan då det var så varmt slog jag av mitt element, men nu då det har blivit kallt igen har jag inte slagit på det, och igår orkade jag inte gå upp för att göra det då jag redan lagt mig :P Ska dock gå upp och göra det snart, och sen blir det att ta en varm dusch så man får lite värme :)

Hade även tänkt ta en promenad men Pilla sa att det spöregnade, så det blir inget av det idag :)

Sen måste jag berätta vad Anna sa igår, vi satt och diskuterade lite sen skulle hon säga nå snällt om mig. Det började bra med du är snäll och att jag var något mer, sen säger hon du ser hyfsat bra ut. Både jag och Pilla kollade på hon och började gapskratta ;P Hennes förklaring var att om Angelina Jolie kom så skulle vi bara se hyfsat bra ut, så vi köpte den förklaringen :)

Aja, dags att börja göra sig klar för dagen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0