Hemma!

Nu är man hemma och har som lugnat ner sig lite efter en långhelg fylld med fjällen, bilande, öldrickning, crusing, smärta och lycka :)


Vi for ju då upp till fjällen i torsdags, jag var först med Clas, Jimmy och några i stugorna, sen gick jag ner till där Ante, Johan, Tim med mera satt och grillade. Blev en sen natt med många radiostyrda killar, slutade med att jag kom hem kring halv 4. Dagen efter gick jag upp kring 10, killarna for och körde men jag stannade kvar i husvagnen, sov lite mer eftersom jag inte fick tillräckligt under natten, men dom blev inte borta så länge för det var så dåligt väder och dålig sikt. Sen flyttade Clas och Jimmy in hos oss, och på kvällen kom även Samantha. Blev lite öldrickning den kvällen också med alla andra som var där.
Igår var killarna och körde, dom skulle bara upp en snabbis för det var ändå dåligt väder så vi skulle åka hem sen men det blev nog bättre väder och dom var inte tillbaka förens halv 6. Maten var färdig då dom kom, så dom fick äta och sen packade vi in allt i bilen och for hem. Blev lite öldrickning i bilen på vägen hem också, sen då jag kom hem klädde jag bara om, packade in maten i kylen och tog cykeln in till stan.

Idag har jag först hängt med Anna och Pilla, sen hämtade pappa mig och sen då han for till umeå åkte jag in till stan igen för jag skulle hämta hem cykeln. Hängde med Samantha, Jessica och några till, åt glass och satt i solen och mös, sen kom jag hem för typ 2 timmar sen. Har just duschat och nu ska jag nog ta bilen in till stan :)
Skulle behöva städa i rummet, har slängt hur mycket kläder på golvet som helst, var lite stressad igår ;P Men det får nog vänta till imorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0