Galet

Kvällen igår var helt galen, tur vi kan skratta åt det idag ;D

Vi for till kåbban, var där, drack öl och sen 1 skulle vi bege oss hem. Vi for och alla slocknade utom Elin som körde, och jag tycker verkligen synd om henne som fick vara nykter och köra oss som mest bara sov, särskilt då det var skitväder också ;P

Hur som helst så vaknade jag och Ida upp för vi missade "svängen" så Elin vände och vi tog av, vi körde och körde, jag somnade då iaf om och sen vaknar vi av att vi inte tog oss längre, var typ 1½ dm snö på vägen och vi hade sommardäcken, inte bra! Vi backade, prövade köra fram, tog sats men vi tog oss inte fram, gick bara att backa. Vi försökte och försökte i typ 1 timma, sen vaknade Picke till liv och då insåg vi att vi var helt fel, vi hade missat första svängen helt totalt och vi tog istället av mot moskosel ;P Vi vände iaf och sen gick det bättre, men det blev ju en liten omväg på över 10 mil, men vi kom iaf hem halv 6, så det tog bara 4½ timma hem.
Jag hann iaf lägga mig ner och skulle sova då ringer Ida, då har dom just kommit hem och insett att hon hade sin nyckel i min väska så dom tog sig inte in, så dom fick vända och komma hit igen.

Alla var nog lite griniga och ville bara hem, men idag är det bara att skratta åt allt, men nästa gång nån föreslår en roadtrip kanske man stannar hemma ;)

Nu ska jag städa och göra lite vettiga saker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0