Tvätt

Kvällen har bara varit lugn förutom att jag följde med Anna en snabbis :) Känner mig fortfarande lite hängig, har ont överallt och hoppas att ingen sjukdom bryter ut, orkar inte va sjuk nu då jag ska jobba! Det kommer vara nog jobbigt att ta in allt och komma ihåg allt utan att vara sjuk och hängig. Ser ju faktiskt fram emot jobbet och ja vill va frisk så allt går så bra som möjligt :)

I helgen blir det kanske som så att vi åker till sorsele och hälsar på mormor som nu har fått komma hem från sjukan. Om det blir så så åker vi fredag morgon då jag slutar. Sen på lördag kör vi nog till malå för vm och sen får jag se hur det blir för mig, skulle vilja stanna men man måste ju ta sig därifrån.

Aja, nu ska jag se klart criminal minds sen blir det att sova, är sjukt trött.

Kommentarer
Postat av: jossan

ett gruppboende i munksund :) hoppas verkligen att jag får det! Vad kul att du ska få jobba förresten! Kurera dig nu så du it blir sjuk :)

2010-03-23 @ 07:20:16
URL: http://jossesandlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0