Torsdag

Jani, det har inte alls blivit mycke uppdateringar sen jag kom hem, mestadels för att jag varit sjuk tror jag, jag skyller iaf på det :)

Gårdagskvällen bestod iaf av plugg, jag la upp ett väldigt hektiskt schema och ska jag hinna det är det bäst jag pluggar. Har ju några moment kvar.

Schemat börjar nog iaf med att jag ska plugga lite ikväll också innan jag far till österbo och går intro där inatt, sen är det bara att hålla tummarna att natten ska gå bra och att allting fastnar för chefen ringde och väckte mig halv 10 imorse för att ge mig jobb den 11:e och sen kanske den 6:e, men hon visste inte säkert om 6:e än för hon hade inte pratat med poolen än. Men jag är glad :) 

Imorgon är schemat lite oklar, men ska iaf sova då jag kommer hem, sen får jag se hur det blir med allt annat.

Kommentarer
Postat av: jossan

jaaa, då hinner man ju vara ute på dagarna å bli brun ;)

2010-03-25 @ 14:53:07
URL: http://jossesandlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0