Tisdag

Var tänkt som så att jag och Samantha skulle och träna idag halv 12 men vi båda låg i sängen kring 11 och kände att vi inte orkade lyfta nå så vi har skjutit upp det till ikväll, får väl det om vi orkar då, beror lite på vädret om jag orkar he mig ut igen.

Men hur som helst så for jag till skolan och gjorde engelska prov, fick mvg på det så jag blev mer än nöjd ;D Sen så for jag förbi Österbo och träffade en av boendecheferna där, ska mest troligt jobba natt där inatt men hon hade inte pratat med alla gamla vikarier än men hon skulle höra av sig senare, men annars hade dom nog dag åt mig så det blir nog iaf att jobba där. Hon visade mig runt överallt och berättade massa saker så det känns bra. 

Nu har jag iaf kommit hem, Anna ringde nyss och berättade en sak och jag dog, nästan bokstavligt talat. Hon dog också ;P haha, aja, ska nog plugga lite engelska nu tills det blir middag så man inte behöver göra det senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0