Stressigt

Efter jag ätit lunchen for jag förbi med mina väskor och min mat till Sara som skulle åka bil till skeå med Per så då var dom snälla och tog mina väskor så jag skulle slippa ta dom på bussen :) Sen begav jag mig ut mot stockis där det var lite kaos, alla skulle just fara då jag kom, och dom meddelade även att Christine, hon som kan allt det där mest var påväg. Hon skulle först inte komma förens 3 så det var skönt att höra, hon hann till och med komma innan dom for. Sen blev det lugnt, vi satt och surrade, och såg kvalet till vm, sen vid 1 for jag, och då hade det fortfarande inte kommit några valpar och det var gode lugnt, och jag har inte fått något sms om att det har kommit någon valp än så jag antar att det fortfarande är lugnt.

Då jag kom hem drog jag igång städning, hade tänkt damsuga mitt rum så det skulle vara rent då jag kommer hem från Åre så jag inte behöver börja städa då jag kommer hem, men då tänkte jag även göra min mamma på bra humör så jag damsög och skurade hela huset och torkade av alla bord. Så nu har mamma också ett rent och fint hus då hon kommer hem efter helgen :)

Nu ska jag gå och duscha sen om 2½ timma sätter jag mig på bussen mot skellefteå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0