Spricka

For till syon, hon fixade min studieplan och nu är allting fixat och klart :) Sen for jag hem, hämtade upp pappa, vi gick på sys och inhandlade lite till helgen, sen mötte vi upp mamma och lunchade med henne :) 
Efter det for vi hem en snabbis så jag kunde hämta lite grejer sen for vi tillbaka till stan och pappa släppte av mig. Jag gick in på Anna klippare eftersom hon hade lovat att hon skulle pröva skruva av min piercing eftersom det satt så hårt och jag fick inte av mig den själv, men jag tror egentligen inte hon trodde på mig så mycket. Men till hennes stora förvåning så fick inte hon heller av mig den, så det var bara att köpa en ny och sen så fick pappa knippsa av den gamla nu då vi kom hem :)

Efter jag varit hos henne så gick jag till skolan, gjorde bort det muntliga som jag tyckte gick bra, fick tillbaka en skrivuppgift och en bokanalys och jag fick mvg på båda :) Imorgon ska jag få tillbaka den andra skrivuppgiften och sen ska jag göra bort den tredje muntliga grejen och kanske de 5e provet. 


Mina planer för fjällen har dock spruckit, var tänkt att vi åker upp imorgon och åker hem på måndag, men sen idag övervägde jag att stanna till på onsdag och åka hem då, för pappa bli kvar hela tiden, och sen tänkte jag åka tillbaka på fredag. Men nu då jag öppnade min mejl så hade jag fått en kallelse till högskoleprovet vilket jag hade helt glömt bort, så det ska göras nästa helg så det blir inte alls att åka tillbaka på fredag. Får nog försöka åka tillbaka på måndagen, eftersom jag jobbar söndag natt, eller kanske tisdag, får se hur allas planer är.

Men nu blir det att vila så man orkar med den här natten :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0