Skellefteå

Igår skjtusade min moster mig då till bussen, vi var där typ 25 min i förväg, satt där och surrade medans vi väntade,  hon är som söt :)
Sen gick jag på bussen och de var massa folk, fanns ingenstans där man fick sitta själv så jag satte mig med en tjej men då hade jag så tur så hon gick av vid havs så då fick jag sitta själv ändå :D

Då jag kom fram såg jag att man kunde hoppa av bredvid statoil så de gjorde jag och tog en liten prommis till Mange som sen skjutsade mig till Sara, tog dock ett tag innan vi hittade rätt för det blev lite tjorv ;P haha

Sen då jag kom hit så var vi förbi på ica, sen såg vi filmer som var på tvn, bra filmer :D

Idag tog vi sovmorgon, gick upp 12 sen hämtade Daniel oss och vi for förbi på systemet, sen for vi hem hit och vi skulle gå till ica men då kom Niklas och Petter ungefär samtidigt som oss så vi liftade till ica sen tog vi en prommis hit och gjorde tacogratäng, gott :)

Efter vi hade ätit blev vi upphämtade av Danne och Danne, vi for förbi ica och köpte lite till resan, bland annat godis till bilresan :D Sen kom vi "hem" igen och ikväll kom Jessica och Hanna förbi, vi har sett melodifestivalen och hejat på Eric, men tyvärr så vann ju Anna. Tycker om hennes låg men inte henne så jag kan inte titta då hon sjunger, haha ;P

Sen så har det iaf blivit hårfärgning ikväll, jag har färgat på det röda och det mörka, och nu står Sara och färgar på hennes mörka hår :)

Vi ska väl fortsätta se tv nu sen får vi se när vi ska sova, imorgon kring halv 8 kommer dom hit och hämtar upp oss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0