Sådärja

Nu har man hunnit med alla samtal. Först ringde chefen till mig, hon såg att vi hade bokat in en till intro natt och tyckte att det ska räcka med bara en egentligen, men nu hade den andra chefen lovat mig och då tyckte hon de blir lite konstigt då andra blir inblandade också, men jag ska då iaf ha den på tisdag som planerat. Sen så tyckte hon även att jag egentligen borde gå någon intro dag för att träffa dom gamla istället för att gå en till intro på natten, det vore bättre för det skulle vara bra om jag kunde jobba lite på dagen också för dom har kris där med. Så hon frågade hur jag hade det över helgen men då jag sa att jag skulle bort så sa hon att det inte var så bråttom med den intro då eftersom det var i helgen dom behövde någon, så egentligen tror jag bara hon ville att jag skulle gå intro på dagen så jag kunde jobba i helgen :P

Sen har jag hunnit prata med både syon och med barnmorskan, ska och träffa syon imorgon för att ändra lite plus för att fylla i ett papper som jag inte förstår mig på, hatar då man ska fylla i blanketter och sånt, dom är alltid så tjorviga, inte konstigt att alla gör fel på dom :P Sen så fick jag en tid för åter besöket nästa vecka :) Skönt att ha alla samtal bortgjorda :)

Nu ska jag läsa igenom mina engelska grejer sen vila ett tag till innan jag beger mig till skolan klockan 1 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0