Ras

Provet gick bara finemang, fick mvg på det också så nu är det bara att hålla samma nivå på allt annat men jag tvivlar att allt kommer gå så bra av någon anledning, men nu är det väl bara att börja plugga inför tredje provet som jag kanske ska göra på fredag, vi får se.

Hur som helst, idag då jag pratade med Anna berättade hon den hemska nyheten att all snö på deras tak hade rasat och landat på pärlan som stod där bak. Rutan hade gått sönder, men den var redan sönder sen pappa "körde in i en kvist" så det gjorde väl kanske inte så mycket, men sen var det tur man har den skoter man har och ingen annan skit skoter för förutom rutan så klarade den sig utan nån skråma :)
Var iaf där mellan 3 och 4 och skottade fram den, tog med Doris som mest var intresserad av att attackera spaden i början, men sen fick jag hon att gräva just där skidorna var så hon grävde fram dom, och sen fick jag köra varannan skottning och varannan kastning av snöklump till henne ;P

Sen har vi hämtat hem den så nu står den i garaget och tinar, blir att ta upp den till fjällen i helgen, och jag får se om jag följer med den :)

Hunden påväg dit


Nästan färdigskottat


2 bilder från i lördags


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0