Plugg

Blev att fara till stan med Anna, vi shoppade dock ingenting där, men vi mötte upp Rebbi då hon slutade praktiken och gick för att fika på röda lyktan, sen for vi förbi backen där det blev lite shopping och efter det skjutsade Anna hem mig.

Ikväll har jag diskuterat en Åre resa med coacherna. Det var såhär att Sara och dom hade en plats över och hon sa häng med, och sen blev det helt plötsligt seriöst så idag tog jag snacket med coacherna och dom båda tyckte jag skulle fara så på söndag bär det av till Åre med Sara + 6 okända människor. Så kvällen har mest bestått av pluggning, har gjort bort en skrivuppgift, pluggat för provet jag ska göra imorgon, läst ut min engelska bok och nu ska jag gå igenom glosorna en gång till sen blir det att sova. Måste göra bort massor om jag ska kunna känna lugnet medans jag är borta, men det ska nog gå bra :)

Imorgon blir det träning, sen prov, sen mer pluggning för att hinna bort så mycket som möjligt. Sen blir det nog att fara och göra andra skriv uppgiften på torsdag och sen blir det prov igen på fredag. Får se om jag hinner med allt, eller rättare sagt om jag känner mig tillräckligt förberedd för att göra provet på fredag men jag ska göra mitt bästa.

Aja, dags att lägga bort datorn, godnatt.

Kommentarer
Postat av: Sara

Tumme upp för dig som följer! :) impulsresan som kommer bli legendarisk! förhoppningsvis ;)

2010-03-10 @ 00:22:58
URL: http://saralindkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0