Pasta

Har börjat sakta men säkert med bokanalysen, sen vid 5 for jag och hämtade mamma och vi for vidare till lif för att hälsa på Herman och massa folk, alla verkar då bara få barn till höger och vänster nu :)
Då vi var klara där for vi vidare till coop där jag och mamma inhandlade en massa mat som jag ska ha med mig till åre, fick även med mig en ipren förpackning :) Tack mamma <3  
Så nu har vi förberett lite, skurit upp köttet, marinerat det och fryst in det så det sen bara är att ta fram och tina då man kommer fram och ska äta det. Har styck fryst hamburgarna så dom inte smälter ihop under resan, har tagit pytt i panna från den stora förpackningen och hett i en liten plastpåse så jag inte behöver dra med mig massa onödigt som kommer ta plats i bilen.
Imorgon ska jag steka kycklingfiléer som jag ska ha med mig, skönt att slippa steka allt där borta och bara värma i micron, jag gör allting för att underlätta för maten på resan. Jag är ganska bra på att förbereda allt hemma så jag slipper göra ås mycket som möjligt där borta ;P

Sen åt vi middag, blev varm choklad och husmans med ost, så går det då man är ute och ränner hela dagen :)

Nu ska jag försöka mig på bokanalysen igen, få ihop den till något vettigt, sen ska jag kanske starta en tvättmaskin och sen sova, är grymt trött, och imorgon blir det ju bli full fart igen. Då ska allt tvättas, allt ska packas och allt ska fixas, för det blir nog som så att om Sara stannar i pite till fredag så åker jag bussen med henne. Om det nu inte skulle bli som så att jag inte hinner då tar jag nog bussen på lördag, men de kan va skönt att ha en vän med sig då man har så mycke packning ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0