Memories

Såg klart hockeyn och den gick som jag ville. Jag ville att det skulle bli en 7e match för då skulle jag få se den live, men sen barkade det, för den är på tisdag och självklart har jag min andra intro natt på tisdag så jag hinner inte se matchen. Jag som såg fram emot det.

Sen så har jag faktiskt pluggat ikväll, ska nog göra bort två muntliga uppgifter imorgon, en om ett barndoms minne jag har, ska berätta om då jag var i thailand första gången tänkte jag, och sen ska jag prata om nå test man fick göra som berättade hur man var som person, men ja vet inte vad man ska säga där, antar att man ska diskutera om man tycker det stämmer eller inte, men jag har ingen aning så jag vet inte hur jag ska förbereda mig för det :P Men bortgjorda ska dom bli.
Sen på tisdag hade jag tänkt göra bort en till muntlig uppgift, som handlar om att man ska läsa en kort text, berätta om författaren, varför man tog texten och vad den handlar om, ungefär. Skulle även behöva göra bort det 5e provet, men det kanske jag hinner på onsdag om jag pluggar natten mot onsdagen, för jag tvivlar på att jag hinner lära mig det innan tisdag. Då jag har gjort bort allt det jag just skrivit om har jag bara kvar grammatik provet och det nationella, känns bra.

Det som däremot inte känns lika bra är att jag känner att jag måste göra bort så mycket som möjligt den här veckan så jag kan fara till fjällen på onsdag och inte behöva känna att jag ligger efter massor, men får jag bort allt blir det lugnt. Då kan man göra dom två sista proven veckan efter det.

Imorgon blir det iaf att ringa syon och barnmorskan så jag får bort dom samtalen, det betyder att jag måste ställa klockan på 8 :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0