Måndag

Först väckte pappa mig halv 11, vi skulle fara in till stan och hämta peggan, men jag orkade inte gå upp så jag somnade om och vaknade igen 11 då mitt larm ringde, sen snoozade jag 10 min och sen blev det att duscha. Vi for in till stan kvart över 12, åt lunch och sen lämnade han av mig hos mamma, men jag orkade inte gå och hämta peggan så jag tog hennes bil, for till skolan och tänkte göra provet men tji fick jag för det var ingen där, det var självstudier idag, och hade jag varit lite mer uppmärksam så hade jag vetat det :P

Blev iaf rastlös så jag for förbi mamma, böt bil och parkerade hennes i garaget sen for jag förbi min moster i munksund, satt och surrade där ett tag och kom hem för ca en halvtimma sen. Ska plugga lite nu och sen ikväll blir det nog träning med Samantha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0