Lugn stund

For till skolan och fick uppgiften, och den var inte alls så kul. Man fick välja mellan två saker, antingen skulle man skriva ett brev till en politiker (men ingen skulle så klart få det på riktigt) och dom skulle på nå stort möte om miljön och då skulle man då berätta vad man själv tyckte, antingen skulle man vara för att spara in på miljön, eller så skulle man vara emot, tycka det var onödigt och att det inte behövdes. Eller så skulle man skriva en artikel som skulle tryckas i en tidning, vilket också skulle handla om miljön men då skulle man varken vara för eller emot, man skulle ha åsikter om båda sidorna. Jag valde iaf att skriva till en politiker och jag var för att komma på olika sätt att spara på miljön ;P

Satt där från halv 11 till halv 2, riktigt mört! Men nu är det bort gjort och jag är hemma, har hunnit äta lunch, startat en ny tvättmaskin och nu degar jag bara framför datorn :D Mina ögonlock är dock grymt tunga, blev ju bara 4 timmars sömn inatt så de är ganska förståeligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0