Kvällen

Mellan halv 4 och tjugo över 4 tog jag en liten pn eftersom jag var helt slut i kroppen efter dagens aktiviteter, sen strax före 5 anlände jag till stockbäcken där det blev klippning och sen middag och lite grattande och massa surr. Kom hem kring halv 10 och har hunnit surra med Anna, det blir nog som så att vi åker till fjällen imorgon och kör lite skoter i helgen, skulle dock lika gärna kunna köra här hemma men det känns skönt att komma bort och få lite fjäll-luft i lungorna ;D Men vi får se imorgon, beror lite på släp och så, sen är det synd att Anna jobbar till 4. Men vi kan inte fara upp tillsammans dom närmsta 3 helgerna efter den här så annars måste vi vänta länge.

Aja, ska iaf läsa igenom engelska orden några varv till och se om något mer fastnar, får se om det blir prov imorgon, beror på om jag kan orden imorgon. Skulle vara skönt att få bort ett till prov, har ju ändå massor att göra i kursen. Men det beror helt på orden.

Imorgon blir det iaf att gå på stan en sväng :)

Godnatt alla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0