Kvällen

Ikväll har jag mest bara tagit det lugnt, sett tv, bland annat första delen av csi triologin, sen kom jag på att jag missar andra delen imorgon pga jobb, mycket jag missar imorgon pga jobbet, men thats life : )

Sen har jag pluggat, tror faktiskt ja har lite koll på de ja ska kunna imorgon, måste bara lära mig så jag kan passa ihop rätt delar med varandra så jag inte säger fel, men jag antar att ja får ha ett av papperna framför mig så jag kan visa vad jag fick för resultat och då kommer de gå bra :)

Imorgon blir det syon, sen ska jag och pappa på sys, sen ska jag på skolan, och helst ska jag hinna förbi och fika hos Ida och träffa henne innan helgen, men då börjar hon jobba 3 så de blir nog svårt, kanske hinner en snabbis på onsdag istället, får se.

Sen så måste jag packa imorgon, och kanske sova ett tag på eftermiddagen så jag orkar med natten :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0