Inte bra

ojoj, den här natten har man inte sovit bra, somnade inte förens halv 3 och sen har det ringt lite hit och dit och sen ringde det tjugo i 6 från jobbet, så det blir tydligen att jobba inatt. Efter jag hade lagt på med hon var jag dock så arg så jag höll på att börja gråta, nu vet jag hur Anna känner sig ;)
Sen fick jag världens beslutsångest eftersom jag ska till malå nu och jag skulle aldrig orka vara vaken över 24 timmar, men då var det tur att det inte gjort så mycket för bränkan och bergwall att vi far hem lite tidigare så vi är nog kanske hemma kring 3-4, så då hinner jag ändå sova i typ 4 timmar innan det är dags att bege sig till jobbet vilket känns bra :)

Aja, dags att borsta tänderna och bege sig : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0