Dagen

Efter förra inlägget så somnade jag ett tag, för ovanlighetens skull, sen pratade jag med pappa vid 1 och då ville han äta lunch i stan så han kom hem och hämtade upp mig och vi for på sunes, jag var vänlig nog att berätta för han att jag skulle bli tjock om vi fortsätter äta ute sådär, och då tyckte han att ja kan säga nej nästa gång, haha ;P

Sen så är det som så att jag har snott hans blåa fleecetröja, vilket jag tror jag sagt tidigare, och idag skulle han och kolla om dom hade nån mer och köpa en ny åt sig själv men det hade dom inte, dom hade bara lila, men då meddelade jag han att om han köper en lila åt mig så kan han få tillbaka sin. Då imorgon ska vi nog in till stan en snabbis och köpa en sån, men det kan ha ändrats till imorgon om han skiter i sin, så vi får se då :)

Då vi kom hem från stan satte jag mig och pluggade lite, har läst massa på boken jag ska analysera, vilket jag inte alls tycker om. Tycker inte om att analysera böcker och tycker inte om att läsa den för den är inte så bra menmen, bara försöka göra bort den fort :D

Sen för ungefär en timma sen såg jag att pappa gick upp på taket och jag blev så avis så jag klädde på mig och gick ut på baksidan och klättrade upp på taket med en spade och hjälpte han skotta av taket, visserligen är inte allt klart, inte ens hälften, så vi ska fortsätta imorgon :) Sen då vi var klara för dagen så hoppade jag från taket in i snödrivan, det kändes så lockande, plus att jag inte gillar att klättra nerför stegar, och pappa sa att det skulle gå bra så jag tog i och hoppade :D Det enda jobbiga var att de var så lös snö så jag förvann väldigt långt ner och min pappa hjälpte mig inte upp. Tur att jag höll upp armarna då jag hoppade så dom inte försvann ner så jag kunde skotta mig fram med dom. Blir nog att hoppa imorgon också, de var kul ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0