Bra start

Dagen började med att jag gick upp 25 i 7, mamma tittade lite konstigt på mig och sa att hon tyckte jag var uppe tidigt, men eftersom vi normalt far kring kvart i 7 så tyckte inte jag det var nå konstigt, men då påminde hon mig om att hon hade massage idag och att vi då inte behövde fara förens 8. Då slog det mig att hon sagt det igår också men med mitt minne så kom jag ju självklart inte ihåg det, så jag somnade om en halvtimma sen for vi tjugo i 8 istället :)

Träningen gick bra, lite tungt då man inte varit där på 2½ vecka men det är smällar man får ta. Hade tänkt fara på spinningen som är halv 12 idag men jag är inte så sugen på att he mig ut i det här vädret igen, så jag får se om jag kanske skippar den, är ju trots allt spinning imorgon också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0