Ångest

Efter förra inlägget så somnade jag och sov till 5, sen har jag varit igång hela dagen. Jag Sara och Per for till strömlida, jag provade Pers snowboardbyxor som jag ska få låna och Sara provade en bräda hon skulle få låna men hon bestämde sig ändå för att ta sin egna i slut ändan.
Kom hem, mamma gjorde köttbullar åt mig som jag ska ha med mig till åre, jag har packat, och packat, och packat. Först hade jag två bagar, tänkte ta en kylväska också men nu har jag packat om så jag har våran stora, hårda resväska och en bag, tror jag skiter i kylväskan och slänger maten i bagen, vad gör det om det tinar och man sen fryser ner det igen? Säkert inget. Lär ju ändå bli en påse med mat också eftersom jag inte köpt nå bröd till frukosten, eller till hamburgarna än, har inte köpt groggvirke och jag har inte köpt mjölk, säkert nå mer också.
Har lite halvt deppad och har ångest för jag har för mycke grejer med mig tycker jag, men ja tror de är för att ja inte känner nån, dom kommer tycka ja är knäpp som har så mycke ;)

Nu måste jag iaf sätta igång och plugga som jag inte har hunnit nå på hela kvällen, hade ju som tänkt ha prov imorgon klockan 8, så det hinns inte imorgon heller. Sen mellan 11 och 3 ska jag kanske vara hundvakt åt Silvia som när som helst kan få valpar, så om inte Susanne hittar någon annan så måste jag kanske förlösa dom, lite läskigt men jag har ju varit med så många gånger så det kommer ändå gå bra :)

Aja, bort med datorn nu, hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0