Än så länge

Dagen började med spinning klockan 7, som vanligt på torsdagar, sen då jag kom hem åt jag frukost och tog det lugnt ett tag men 10 i 9 var jag påklädd och påväg upp på taket igen. Var till och med snäll och väckte inte pappa innan jag gick ut, dock så kom han efter ett tag eftersom han vaknade då jag var på taket :P

Nu är hela baksidan avskottad, men snart ska vi gå ut och fortsätta med framsidan, dock lättare där då man inte har något altan-tak mitt i allt som är rakt där snön stannar. Sen så tror jag inte det var lika mycket snö på framsidan så :) Känner dock inte tagget av att gå ut igen, blev som förslöad då jag kom in och började ta det lugnt, men de går faktiskt ganska fort att skotta. Var dock lite mör av skottningen idag kände jag då jag var och tränade, och hade lite träningsvärk i skottarmusklerna ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0