4

Blev inte många timmars sömn inatt och jag var riktigt sugen på att ligga kvar under täcket då klockan ringde, men jag tog tag i mig själv och gick upp. Var ändå skönt då man väl var där och kommit igång, och ännu skönare då man var klar.
Sen jag kom hem har jag hunnit starta en tvättmaskin, plockat ur diskmaskinen, ätit frukost och lagt kycklingfiléerna i någon sorts hemmagjord marinad, tänkte dom skulle få ligga där medans jag åt. Satt i lugnan ro nu då jag helt plötsligt insåg att klockan är 5 över 9 och jag ska vara på skolan 10. Så nu blir det att slå av ugnen och låta kycklingen ligga kvar i kylen tills jag kommer hem från skolan istället.

Nu blir det en dusch och sen ska jag starta en ny tvätt om maskinen är klar, sen bär det av, hejs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0