21:24

Jag hann allt jag skulle och lite till ;D Nu sitter jag på jobbet, vi har en liten rast nu innan allt drar igång.

Då jag kom till jobbet idag var det inte alls personen jag väntade mig som var här, utan en ny stjärna, så hon på telefonen ljög för mig men jag tror det går bra ändå. Hon var väldigt trevlig och som dom andra så uppskattar hon också att dom har fått en ny nattvikarie eftersom dom knappt har några, dom brukar få låna in från dagpersonalen, och det är alltid kul att känna att man är uppskattad och behövd, de är ju inte alltid så på jobb :) Sen är det ju ett plus i kanten att hon gillar att sitta framför datorn, då slipper man sitta där framför 1,2,4,6 och kolla på dåliga program, då kan man iaf försöka roa sig med annat :D
Men dock så måste jag plugga inatt då jag får tid över, sen måste jag nog in och göra bort lite grejer på måndag och tisdag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0