21!

Grattis till den underbara och älskade Ida Rankvist som idag fyller hela 21 år :)



Igår gjorde jag inte så mycket, tog det mest lugnt, for förbi och sa hej till Anna, Öhman, Nico och Ollemao, sen blev det hem och se tv tills jag kunde sova. 
Imorse vaknade jag först vid 8 och ville bara gråta, halsen hade inte alls jobbat med mig, utan snarare emot mig, jag svalde bara om jag råkade göra det av reflex, annars spottade jag allt i min sopkorg som jag hade bredvid sängen. Tog en ipren och en pronaxen sen lyckades jag somna om.
Vaknade kring halv 12 av att fam Ermebring/Lindkvist var här och Doris kom och hoppade upp i min säng och mös med mig. Kände mig dock mycke bättre i halsen då, så nu kan jag då iaf svälja utan att hålla på att dö ;P

Ska fortsätta ta det lugnt nu, skulle behöva packa upp alla kläder, tvätta dom, och plugga men jag orkar inte nu :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0