07:19

Natten har varit riktigt bra, känns bra att få en till intro natt nu på tisdag på den andra sidan och sen börja köra igång på riktigt, eller de var väl på riktigt inatt också men nu förstår nog :) Förhoppningsvis får jag jobba mycke ;D

Tänkte bara berätta lite grejer jag blev glad över då jag for hem idag. Jag blev först och främst glad över att jag fick fara hem i det här vädret, och inte fara till jobbet i det här vädret. Jag blev glad över att jag tog mig ut från jobbet och till den plogade vägen utan problem. Jag blev glad att jag inte var gubben som körde in i snödrivan i rondellen (fast han tog sig därifrån) Jag är glad över att jag tog mig till gården utan några olyckor och fastkörningar. Men sen blev jag arg, för jag tog mig inte upp för infarten och in i garaget. Tog mig bara så jag stod på gården men den lilla biten till garaget var omöjlig, och även om jag hade tagit sats hade jag nog inte prickat hålet utan istället hade jag nog prickat väggen för man for lite hur som helst i snön. Sen blev jag arg för jag var tvungen skotta.
Men sen blev jag glad igen, för jag behövde bara skotta precis framför bilen, jag behövde bara skotta det precis bredvid bilen utan att tänka på vart jag lägger snön och utan att bry mig om att jag byggde upp en snödriva mitt på infarten. Jag är glad över att jag inte behöver skotta gården sen för det gör en traktor, jag är glad över att bilen får stå inne i ett garage och tina, och till sist är jag glad över att jag faktiskt inte behöver he mig ut nå mer idag, jag kan stanna inne hur länge jag vill :D

Dags att sova nu :) Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0