01:43

Snörde ihop bokanalysen, iaf det som gick, sen gick jag till min mamma och hon fick hjälpa mig med resten. Jag fick bara ihop 1½ sida, sen knepade och knopade vi ihop så det blev 2 sidor, man skulle ha 2-3 så ja tyckte det räckte och skickade in de :D

Då det blev klart for jag in till challenge där bland annat Sara, Maria, Simon, Dalmasen och Per var. Vi hann surra lite åre, sladda lite och sen inte så mycket mer. Har just kommit hem, har kollat datorn lite och nu ska jag sova. Spinning imorgon så det blir upp klockan 6, sen skola 10 för att göra en skrivuppgift, sen måste jag tvätta alla kläder imorgon och helst damsuga mitt rum så det är rent då jag kommer hem. Men jag antar att jag får sova ut i graven, hejs svejs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0