Tisdag

Nu är man hemkommen från jobbet, har duschat och sånt och nu ska jag sova i 4 timmar innan jag beger mig till Amanda för att sminka henne. Ikväll blir det att fara och se balen och sen får jag se :)

Sen så blir det ju 2 veckors "semester" för mig nu, gick på schemat i fredags så man kan väl räkna det lite som semester då man är ledig så länge ;P Dock så är jag bara ledig från österbo, ska och gå intro med min brukare på fredag, sen jobba fredag natt, sen på lördag ska jag och min brukare på sommar fest och sen ska jag kanske jobba från att jag kommer hem till på morgonen :) Känns bra att man får mycket timmar nu i juni så man får nå pengar i juli, är väl då dom kommer behövas :) Dock tråkigt att jag missar utspringet på fredag, men man får väl kanske se då dom åker runt :)

Aja, dags att få lite sömn innan jag ska bege mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0