Sömnproblem ?

Jani, somnade där kring 8-halv 9 och sov till 12, hade ställt väckarn på det för jag hade tänkt gå ut och lägga mig i solen, men jag slog bara av väckarn och somnade om till halv 5 då Anna ringer och väcker mig. Jag gick upp, åt frukost/middag, duschade och satt mig framför tvn ett tag, där jag återigen somnade och gick upp halv 8. Det ringde på telefonen några gånger men jag var så död så jag orkade inte ens gå och hämta den för att svara.

Men iaf så där kring 8 begav jag mig in till stan för att ta en prommis med Anna och Pilla och då den var klar for jag och Jossan hem till mig, slog igång Hachiko och såg den med mamma, och jag grät liite mer än första gången jag såg den, och dom andra två var väl inte precis torra i ögat heller :P

Nu blir det iaf att sova, intro imorgon, lite spännande :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0