Solsken

Helgen som har varit har verkligen varit bra. Kom fram till lövånger kring 4 halv 5 någon gång, då höll dom på med tävlingarna för fullt men eftersom jag inte var ensam om att komma sent så fick jag, Emma, Fanny och Erik bilda ett eget lag dom två sista tävlingarna som var yxkastning och traktordäcksvältning ;P 
Efter det började alla göra sig klara och sen på kvällen blev det att äta middag och sen for vi vidare på en fest hos någon annan som jag inte kommer ihåg vem det var, och då vi var klara där blev det en helvetespromenad hem. Genom en skog och genom ett dike som var hur geggigt som helst, har knappt vågat kolla på mina nya vita skor som jag hade på mig, dom ligger kvar i mammas bagage men jag måste väl ta in dom sen idag och försöka rengöra dom :P Sen blev det lite nattmat och sen sov vi.

På lördagen blev det väldigt lugnt, allt folk började fara en efter en och vi som stannade kvar längst såg lite film och bara slöade, men sen kring 3 tog vi bilen tillbaka till skell där det bara var att göra sig klar igen och sen bege sig till travet. Var mycke trevligt folk där, massa pite-bor också. Men sen där kring halv 1 frös jag och Hanna så vi tog cykeln in till stan och gick ut på statt istället där även Sanna, Lisa, Krille och Erik var så det blev att umgås lite med dom innan det blev att sova igen.

Igår blev det bara lugnt, låg och såg film i soffan ungefär hela dagen förutom då det blev matpaus ;P Sen förflyttade vi oss inte från soffan förens vi gick till sängen och sov.

Kom hem kring 8 idag, fick lite mys med Herman & Doris och nu har han och Linnea farit för ett tag men Doris är kvar här så jag tänkte att jag snart ska ta ut hon på en promenad i det vackra vädret :) Sen blir det väl att lägga upp nå bilder från helgen, blev dock inte så många tagna :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0