Shopp

Betyget hade inte kommit, vilket suger! Men mina leggings och min väska från ellos hade anlänt så de var ju kul :D 
Efter som Samantha tydligen dött så var Anna snäll och följde mig på stan en sväng, så nu är mina skor inne på lagning igen. Sen så fick 13 stycken nya trosor, 4 nagellack, en maskara, en ögonskugga, ett par solglasögon, 3 billiga berlocker från ur och penn, ett armband och halstabletter följa mig hem. Råkade ju tappa min sminkväska i golvet igår och självklart gick en ögonskugga sönder, skulle köpa en ny likadan idag men den finns nog inte i sortimentet längre, så jag tog en som likade den istället.

Efter vi varit klart på stan och hon började jobba så for jag förbi ica och sen for jag till min moster och satt där och surrade ett tag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0